طراحي سايت، سئو، طراحي فروشگاه اينترنتي
طراحي سايت، سئو، طراحي فروشگاه اينترنتي

طراحي وب سايت مناسب با راه كارهاي سئو كار سختي است. زماني كه احساس مي‌كنيد كارتان ديگر كامل شده ، در واقع تمام نشده است . seo يك تكنولوژي نيست كه پس از اجرا شدن به فراموشي سپرده شود  ، بلكه يك فرايند پوياست . براي مرور و بازبيني كارها ، ارزيابي نتايج و تاييد آن ، به زمان نياز هست . اگر از اين پويايي و به روزرساني صرف نظر كنيد ، در واقع وقت تان را تلف كرده ايد ، چون استفاده از طرح هاي قديمي سئو  ، هيچ تاثيري روي بهبود سايت تان نخواهد داشت.

تشخيص محتواي دزدي

دنبال كردن استراتژي سئو ، مي تواند حتي به پيدا كردن مشكلاتي كه ممكن است به سئو نيز مربوط نباشند كمك كند . مثلا راه كارهاي سئو، مي‌توانند به تشخيص محتواي دزدي كمك كنند . يكي از اين راهكارها تگ كردن وب‌سايت است . بعضي از افراد از جمله هكرهاي سئو ، بخشي از محتواي سايت هاي ديگر را برداشته و در سايت خودشان قرار مي‌دهند.

اگر سايت تان را درست كد كرده باشيد ، مي توانيد با استفاده از بعض تگ هاي خاص ، محتواي ربوده شده را به سرعت پيدا كنيد .

يك روش ديگر سئو براي تشخيص محتواي دزدي ، استفاده از ابزارهاي تحليل گر براي رديابي است .

بروزرساني سايت با راهكارهاي سئو بعد از طراحي سايت

بروزرساني سايت با راهكارهاي سئو بعد از طراحي وب سايت

اگر در حال اجراي استراتژي هاي سئو هستيد سايت تان را با يك برنامه تحليلي مثل google analytics ، ارزيابي كنيد . به عنوان مثال اگر لينك هاي ورودي تان را با اين ابزار چك كنيد ، ممكن است متوجه شويد افرادي كه وارد سايت تان مي شوند از مكاني كاملا غير قايل انتظار مي آيند . در اينصورت با دنبال كردن مسير اين لينك ، دليل  آن را مي‌فهميد.

استفاده از اين روش براي پيدا كردن سايت هايي كه محتواي دزدي دارند ، آسان است سرويس هاي زيادي براي دنبال كردن محتواي سايت وجود دارد.

به روز رساني و تغييرات در سايت

يكي از مشكلاتي كه ممكن است بعد از ايجاد طرح سئو با آن مواجه شويد ، به روز رساني سايت است .

اغلب مردم فكر مي‌كنند يك بار كه براي طرح  سئو برنامه ريزي كردند ، از آن پس همه چيز به خوبي پيش خواهد رفت ، در حالي كه درست نيست.

زماني كه سايت تان تغيير مي‌كند ، به ويژه وقتي تغييراتي در محتوا و ساختار سايت داريد ، امكان ناقص شدن لينك ها ، عوض شدن تگ ها  و تعدادي موارد جزئي ديگر وجود دارد. اين موارد جزئي ممكن است ناديده گرفته شده و در نتيجه سايت دچار افت رتبه شود .

خزنده هاي سايت هر چيزي را ، از تگ ها گرفته تا لينك ها، بررسي مي‌كنند و بر اساس آن رتبه تان مي‌تواند روز به روز دچار نوسان شود .

اگر آنچه كه خزنده مي‌بيند ، نشان‌دهنده تغيير سايت در يك مسير اشتباه باشد ، رتبه سايت تان پايين خواهد آمد .

بروزرساني سايت با راهكارهاي سئو بعد از طراحي سايت

بروزرساني سايت با راهكارهاي سئو بعد از طراحي سايت

خيلي چيزها روي رتبه بندي سايت تأثير مي گذارند . اميدواريم متوجه شده باشيد كه سئو فقط يك مسئوليت ساده نيست ، بلكه يك فرآيند زمان‌بر و پيچيده است و تمركز نكردن روي تمامي جزئيات ، باعث هدر رفتن وقت تان خواهد شد .

براي طراحي و ساخت وب سايت ( وب سايت شركتي ، فروشگاهي ، كسب و كار و… ) با كارشناسان شركت طراحي وب افرا مشورت كنيد . اگر سايتي داريد كه نياز بهبهينه سازي و بهبود سئو دارد ، شركت طراحي سايت و اپليكيشن وب افرا در خدمت شماست .

امتیاز:
بازدید: 9
برچسب:
:
[ 1397/2/28  ] [ ۱۷ ] [ webweb ] [ ]

هنگامي كه شما در حال طراحي وب سايت هستيد، بايد مخاطب، دستگاه، مرورگر، زيبايي شناسي و موتورهاي جستجو را در نظر بگيريد. همه ما مي دانيم كه طراحان وب مي توانند وبسايتي زيبا، چشم نواز، و هوشمندانه ايجاد كنند اما خلاقيت و هوشمندانه بودن وب سايت شامل چه جيزي است وقتي كه وب سايت بازديد كننده اي نداشته باشد؟

آيا سئو قسمتي از فرايند طراحي سايت است؟

به عنوان متخصص سئو ما بايد به جامعه طراحي كمك كنيم تا درك كنند كه سئو بخشي از طراحي وب سايت و فرايند توسعه آن است و نه چيزي كه پس از كامل شدن وب سايت ثابت مي ماند.

حقايقي در مورد طراحي و سئو

به عنوان يك طراح وب، شما احتمالا بر تجربه كاربر، زيبايي شناسي، اندازه مرورگر و محدوديت دستگاه تمركز مي كرده ايد ولي الان وقت آن است كه SEO را به اين ليست اضافه كنيد به چه دليل؟ زيرا با توجه به اين كه ۸۰ درصد ترافيك وب سايت ها از موتورهاي جستجو مي آيند، بنابراين اگر شما براي آنها طراحي نكنيد، وب سايت شما ترافيك و مشتري كمي خواهد داشت يا اصلا ترافيكي نخواهد داشت.

حقيقت آشكار در مورد نقش سئو در طراحي سايت اين است:

اغلب مشاوران سئو بايد بخش بزرگي از وب سايت را مجددا طراحي كنند تا اطمينان حاصل بشود كه نيازهاي موتور جستجو را در وب سايت برآورده مي شود. تجربه كاربر در صورتي كه وب سايت هيچ ترافيك  نداشته باشد، وجود نخواهد داشت.

سئو و مشتريان شما

مهم است كه درك كنيم كه اكثر مشتريان فرض مي كنند كه وب سايتشان با كلمات كليدي كه خود انتخاب كرده اند، رتبه بندي مي شود. آنها سئو را مي خواهند حتي اگر ندانند چه چيزي است!! مشتري به احتمال زياد نمي داند كه سئو يك سرويس اضافي در هنگام طراحي سايت است.

طراحي وب سايت با سئو مرتبط است؟

طراحي وب سايت با سئو مرتبط است؟

پيش فرض هاي مشتري در فرآيند طراحي وب سايت

مشتري در مورد طراحي وب سايت جديد براي كسب و كار، هدف جذب مشتري را دارد. بنابراين اگر يك وب سايت بدون توجه به سئو ايجاد كنيد، مسلما رتبه بندي نخواهد شد و مشتري به هدفش نخواهد رسيد و مهم نيست چقدر روي وب سايت زمان و هزينه صرف شده است. در پايان، وب سايت ها ابزار بازاريابي هستند كه براي ايجاد كسب و كار استفاده مي شوند. بنابراين اگر يك سايت ايجاد كنيد كه منجر به توليد نشود، شما به عنوان يك طراح وب موفق، شناخته نمي شويد.

طراحي وب سايت مبتني بر سئو

طراحي يك وب سايت بزرگ كه مطابق با الزامات SEO باشد گران تر و يا سخت تر نيست. اين گونه طراحي مبتني بر درك قوانين اساسي است و به راحت پيدا كردن وب سايت توسط موتورهاي جستجو كمك مي كند.

دستورالعمل هاي اساسي SEO براي طراحان وب

اين روزها بهينه سازي موتورهاي جستجو به دو قسمت اصلي تقسيم مي شود:

Onpage SEO (30٪) – شامل : معماري وب، معناشناسي، محتوا و شيوه كدگذاري سايت؛
Offpage SEO (70٪)  گاهي اوقات به عنوان لينك بيلدينگ يا بازاريابي محتوا شناخته مي شود.

طراحان وب بايد مشتريان خود را بشناسند

اساسا سه نوع مشتري اصلي وجود دارد و نحوه طراحي و ساخت سايت شما بستگي به دسته اي دارد كه مشتري شما در آن قرار مي گيرد.

  • مشتري كه مي خواهد وب سايت اش در گوگل، ياهو و بينگ با كلمات كليدي خاص نشان داده شود. (به عنوان مثال: برنامه ريزان عروسي، قفل ساز، لوله كش، عوامل املاك و مستغلات، شركت هاي ارائه محصولات يا خدمات طاقچه، شركت هاي با نام تجاري عمومي.)
  • مشتري يك سايت خلاق مي خواهد و درخواست رتبه بندي نام تجاري اش را دارد. (به عنوان مثال: مارك هايي كه از طريق رسانه هاي ديگر جايگاه خوبي دارند: Nike، Adidas، McDonalds، Coca Cola، و غيره)
  • مشتري كه اكثر كسب و كاراش از ارجاع و بازاريابي آفلاين است. (به عنوان مثال: وكلا شناخته شده يا پزشكان شناخته شده و كسب و كارهاي محلي را كه قبلا “نام تجاري” روش سنتي را انجام داده اند، تأسيس كرده اند.)

نوع مشتري ۱: SEO و طراحي تركيبي بايد به كار برده شود.

ابزارهاي سئو شامل موارد زير:

برچسب هاي عنوان منحصر به فرد و متا توصيف براي هر صفحه با هدف قرار دادن كلمات كليدي در نظر گرفته مي شود
يك معماري كليد واژه گرا كه به وب سايت هاي مختلفي كمك مي كند؛
زمان بارگذاري سريع؛
يك آدرس ثابت در پايين صفحه؛
محتواي تازه در صفحه اصلي؛
يك وبلاگ غني از محتوا.

نوع مشتري ۲: برخي از موارد سئو بايد در نظر گرفته شوند

اين سايت ها اغلب براي طراحي سخت تر هستند. آنها كلمات كليدي را هدف قرار مي دهند و يك معماري سازگار با SEO دارند، همچنين زيبايي شناسي نيز در اين نوع سايت ها مورد توجه قرار دارد.

نوع مشتري ۳: هيچ محدوديت طراحي از نظر سئو در اين وب سايت ها وجود ندارد.

در سايت مرسدس بنز يك صفحه پيمايش وجود دارد كه كمتر سئو دوستانه است. اين نوع وب سايت كه معمولا برنده جايزه مي شود، اما از نظر رتبه بندي و كلمات كليدي مناسب نيست، اما از آنجايي كه نام تجاري اش به خوبي شناخته شده است، SEO واقعا در آن مهم نيست.

طراحي وب سايت با سئو مرتبط است؟

طراحي وب سايت با سئو مرتبط است؟

سئو بخشي از فرآيند طراحي است

دفعه بعد كه شما در حال طراحي يك وب سايت هستيد، سئو را به عنوان بخشي از فرايند در نظر بگيريد، نه فرآيندي پس از طراحي وب سايت. يك وب سايت با پايه قوي سئو ، ابزاري موفق در كسب و كار براي مشتريان شما است و مشتريان از اين نوع طراحي با بازخورد بالا خوشحال خواهند شد.

آيا شما نياز داريد وب سايت تان براي مخاطبان هدف در موتورهاي جستجو قابل مشاهده باشد و شما نمي دانيد كه بايد چه كاري انجام بدهيد ؟ سئوي وب سايت اولين قدم براي ايجاد استراتژي بازاريابي آنلاين است كه واقعا  اهميت دارد و موفق عمل مي كند.

منبع: طراحي وب

امتیاز:
بازدید: 7
برچسب:
:
[ 1397/2/27  ] [ ۰۸ ] [ webweb ] [ ]

يكي از اشتباهات رايج در مورد سئو ، اجراي آن بعد از طراحي وب سايت است .اين كار را هم مي توانيد انجام دهيد ولي كار خودتان سخت تر خواهد شد. انتخاب بهتر شما مي‌تواند تمركز روي سئو حتي قبل از شروع ساخت وبسايت باشد و اگر اين امكان برايتان ميسر نبود ، مي توانيد استراتژي هاي سئو را در طول طراحي وب سايتتان اجرا كنيد. فقط كارهاي بيشتري نسبت به ايجاد آن از ابتدا بايد انجام دهيد .

هدفتان را بشناسيد

قبل از اينكه حتي به چگونه ساختن سايت تان فكر كنيد ، بايد بدانيد رتبه بندي آن در كدام يك از مدل هاي موتور جستجوگر ، برايتان مهم است . موتورهاي جستجوگر به چند مدل تقسيم مي‌شوند . اوليه ، ثانويه و موتورهاي جستجوي نهايي . موتورهاي جستجو گر علاوه بر اين يك تقسيم بندي ديگر نيز براساس نحوه ي وارد شدن به فهرستهايي كه براي برگرداندن نتايج موتور جستجو استفاده مي شود ، دارند .

  • موتورهاي مبتني بر خزنده : اين موتور هاي جستجوگر مانند گوگل از يك عامل نرم افزاري خودكار كه خزنده ناميده مي شود ، براي ديدن ، خواندن و شاخص گذاري وب سايت ها استفاده مي كنند . تمام اطلاعاتي كه توسط خزنده ها جمع‌آوري مي‌شوند ، به يك مخزن اطلاعات مركزي بازگردانده مي شوند . اين عمل شاخص گذاري ناميده مي شود و توسط همين عمل ، نتايج موتورهاي جستجو گر جمع آوري مي شود .
  • موتور هاي مبتني بر افراد : اين موتورها اطلاعاتي كه فهرست شده و بعداً به عنوان نتايج جستجو بازگردانده مي شود را توسط افراد ارائه مي‌دهند. گاهي اوقات اين موتورها فهرست راهنما ناميده مي‌شوند. ياهو مثال خوبي است زيرا زماني يك موتور جستجوي مبتني بر اطلاعات افراد بود .ياهو به عنوان ليستي از علاقه‌مندي‌هاي دو نفر كه دنبال راهي آسان براي اشتراك وب سايت‌هاي مورد علاقه‌شان بودند، آغاز به كار كرد
  • موتورهاي جستجوي تركيبي : يك موتور جستجوي تركيبي ، نه كاملا به وسيله خزنده وب كار مي كند و نه توسط علاقه‌مندي‌هاي افراد،  بلكه تركيبي از هر دوي آنهاست. در اين نوع موتور براي قرار گرفتن در نتايج جستجو ، هم افراد مي‌توانند به صورت دستي وب سايتشان را ثبت كنند و هم يك خزنده وجود دارد كه روي وب سايت ها نظارت مي كند .

مهم است تفاوت هاي اين موتورهاي جستجو را بدانيد ، زيرا بسته به نحوه ي شاخص گذاري سايت تان توسط يك موتور جستجو ، احتمال تفاوت هايي در زمان فهرست شدن آنها وجود دارد. براي مثال موتورهاي جستجوگر خودكاري كه از وب خزها استفاده مي كنند ، ممكن است  هفته‌ها يا ماه ها قبل از موتور جستجوهاي مبتني بر افراد سايتتان را فهرست نمايند .

اجراي سئو قبل از ساخت سايت

اجراي سئو قبل از ساخت سايت

دليل اين كار ساده است . وب خز يك عامل خودكار است . ولي موتور جستجوگري كه بر اساس فعاليت انسان ها كار مي كند براي بررسي صحت و درستي اطلاعات ورودي قبل از قرار گرفتن يك سايت در نتايج جستجو ، تمام داده ها بايد بازبيني شود .

المانهاي صفحه

جنبه اي ديگر از سئو كه قبل از طراحي وب سايت بايد بررسي شود ، المانهاي است كه بر اساس آنها سايتتان فهرست مي شود .هر الماني اهميت متفاوتي براي هر موتور جستجوگر دارد. به عنوان نمونه هرچند گوگل به محبوبيت سايت ،تگ ها و لينك ها هم توجه دارد ولي در واقع موتور جستجويي بر پايه كلمه كليدي است .

چگونه اجرا شدن سايتتان در يك موتور جستجوگر به نحوه برخورد المانهاي صفحه با معيار موتور جستجو برمي‌گردد. عمده ترين معيارهايي كه هر موتور جستجوگر به دنبالش هست ، متن سايت ( كلمات كليدي ) ، تگ ها ، متا تگها ، لينك ها و محبوبيت سايت هستند .

متن سايت يكي از نكته هاي سئو

يكي از مهمترين عناصر هر وب سايتي است . كلمات كليدي داخل متن صفحه ، جايي كه اين كلمات ظاهر مي‌شوند و بازه هاي زماني ظاهر شدن شان مهم هستند. به همين علت است كه تجارت كلمات كليدي در زمان نسبتا كوتاهي تبديل به يك صنعت بزرگ شده است .

كلمات كليدي بايد با كلمات يا اصطلاحاتي كه بازديدكننده هاي بالقوه زمان جستجو استفاده مي‌كنند ، هماهنگ باشد. براي اطمينان از تاثيرگذار بودن كلمات كليدي تان ، بايد زماني را براي آموختن صرف كنيد . بنابراين سعي كنيد عمليات جستجوي كلمات كليدي را انجام داده و آنها را تست كنيد تا از كارايي شان مطمئن شويد .

نقش تگ ها در بهينه سازي موتور جستجو

در بهينه سازي موتور جستجو ، دو نوع از تگ ها مهم هستند . متا تگ ها و تگ هاي html. از لحاظ فني متا تگ ها همان تگ هاي html هستند كه فقط در جاهاي بسيار خاص ظاهر مي شوند. دو نمونه از مهم ترين متا تگ ها ، تگ كلمه كليدي و تگ توصيف هستند .

اجراي سئو قبل از ساخت سايت

اجراي سئو قبل از ساخت سايت

لينك ها در رتبه بندي سايت موثر هستند

براي افزايش موقعيت رتبه بندي نتايج ، لينك هاي روي صفحات وب سايت بايد به محتواي صفحه مرتبط بوده و همچنين منجر به اتصال لينك هايي فعال به سايتهاي واقعي شوند.. لينك هاي منقطع ، مي توانند رتبه سايتتان را پايين بياورند. لينك ها هميشه فاكتور مهم در رتبه بندي سايت بوده اند . ولي امروزه سوء استفاده از آن ها زياد ديده مي شود و اين كار از چنديدن سال قبل شروع شده است . درست زماني كه گوگل تبديل به.يك نام بزرگ شد .

وقتي لينك ها ، معياري براي ارزيابي رتبه‌بندي شدند ، اكثر هكرهاي سئو ، شروع به توليد لينك در تعداد انبوه كردند . در واقع اين سايت‌ها چيزي بيش از صفحاتپر لينك كه براي به دست آوردن رتبه بالا طراحي شده بودند ، نبودند .

اما مديران موتورهاي جستجوگر ، پس از مدتي پي به اين بهينه سازي جعلي بردند و معيارهاي خود را عوض كردند . امروزه ، اين انبوهي لينكي واقعاً بي‌تأثير است ، ولي هنوز لينك هايي هستند كه در وب‌سايت‌ ها ارزش دارند . لينك هايي كه با اجتماع وب سايت‌هاي ديگر ، تعامل برقرار مي كنند و به قانوني بودن سايتتان اشاره دارند. لينك ها ، تنها يا حتي بالاترين معيار رتبه‌بندي نيستند ولي اهميت زيادي دارند.

امتیاز:
بازدید: 34
برچسب:
:
[ 1397/2/21  ] [ ۱۴ ] [ webweb ] [ ]

ايجاد محتوا يك راه اصلي براي توليد درآمد براي همه كسب و كارها و وب سايت هاي آنلاين است. وقتي به دنبال ترافيك (رايگان) براي وب سايت خود هستيد، اطلاع داشتن از نحوه نوشتن مقاله اي كه در صفحه اول موتور هاي جستجو رتبه بندي مي شود، حياتي است. اگر محتوا شما ميان برترين نتايج گوگل قرار نگيرد، در واقع وقت شما هدر رفته است. سئو وب سايت شما وابستگي شديدي محتوا ايجاد شده در وب سايت شما دارند. در اينجا گام هاي اثبات شده اي براي ايجاد محتوا شگفت انگيز وجود دارد كه مورد علاقه موتورهاي جستجو نيز مي باشند:

سئو سايت 

استفاده از كلمات كليدي مناسب و متنوع

بخش بزرگي از كار كه سبب مي شود محتوا شما به خوبي در موتور هاي جستجو رتبه بندي شود يا اصلا رتبه بندي نشود، كليد واژه هايي هستند كه شما آن ها را انتخاب مي كنيد. اگر شما به دنبال رقابت و سئو كردن وب سايتي براي كلمات كليدي مشكل با يك دامنه كم سن و سال و بك لينك هاي كم و بي كيفيت هستيد بهتر است وقت خود را هدر ندهيد. شما بهتر باشد با كلمات كليدي ساده تر شروع كنيد. براي انتخاب بهترين كلمات كليدي، مي توانيد ليستي از كلمات كليدي را كه ميخواهيد هدف قرار دهيد بنويسيد و با استفاده از ابزار هاي مختلف سئو آن ها را به ترتيب دسته بندي نماييد.

اگر به همين مقاله سئو دقت كنيد متوجه خواهيد شد كه من چگونه كلمات كليدي مورد نظر خود را كه قصد دارم در موتور هاي جستجو رتبه بندي كنم قرار داده ام. كلمات كليدي LSI كلماتي هستند كه به معني كلمه كليدي مورد نظر شما مرتبط هستند كه مي توانيد از آن ها نيز در مقلات خود استفاده نماييد. هنگامي كه از كلمات كليدي مختلف استفاده مي كنيد، نه تنها احتمال دارد مقاله شما رتبه بندي بيشتري براي كلمات كليدي داشته باشد، بلكه همچنين به گوگل كمك مي كنيد كه محتواي شما را درك كند. در واقع، آخرين الگوريتم گوگل، تنوع كلمات كليدي را خيلي دوست دارد.

بهترين ابزار سئو براي بررسي كلمات كليدي

ابزار Google Keyword Planner

شايد بتوان گفت اين ابزار، بهترين ابزار شناخته شده است. با استفاده از اين ابزار ميتوانيد علاوه بر بررسي ميزان ترافيك براي يك كلمه كليدي از ارزش آن ها اطلاعاتي به دست آوريد.

ابزار Answer the public

"چگونه سايت خود را سئو كنيم؟"

"چگونه سلامت بمانيم؟"

"چگونه سايت بسازيم؟"

اين ها پرسش هايي هستند كه افراد هر روز در گوگل تايپ مي كنند. با استفاده از ابزار Answer the Public، شما به سرعت مي توانيد ببينيد كه كدام سوالات را پرس و جو مي كنيد و پست هاي وبلاگ را براي پاسخ به اين پرسش ها طراحي مي كنيد.

ابزار تجزيه و تحليل Ahref

سئو 

چه چيزي بهتر از پيدا كردن كلمات كليدي خواهد بود كه رقباي شما روي آن تمركز دارند. با استفاده از اين ابزار مي توانيد به سادگي يك سايت را كه ميخواهيد تجزيه و تحليل كنيد تايپ كنيد و به اطلاعات مورد نياز دست پيدا كنيد. 

ابزار Google Trends

ابزار سئو گوگل 

اگر مي خواهيد محتوايي را توليد كنيد كه بعدا ترافيك مناسبي را براي شما به همراه داشته باشد، استفاده از اين ابزار براي وب سايت شما ضروري خواهد بود. 

ابزار SEMRush

ابزار سئو 

اين ابزار بسيار شبيه به ابزار Ahref مي باشد و به شما اين امكان را مي دهد تا رقباي خود را به خوبي تجزيه و تحليل نماييد. شما مي توانيد به صفحات پربازديد خود مراجعه كنيد و بفهميد كه كدام كلمات كليدي بيشترين تعداد ترافيك را به آنها مي دهند.

تعداد كلمات مقاله شما

تعداد كلمات موجود در مقاله شما بهتر است بيت 1500 تا 2000 كلمه باشد. تحقيقات نشان داده است كه هر چقدر محتوا وب سايت شما طولاني تر باشد، كاربران در آن زمان بيشتري را سپري مي كنند كه اين خود تاثير به سزايي در سئو وب سايت شما خواهد داشت. من هم مي دانم كه توليد محتوا هاي كوتاه تر زمان كمتري را از شما مي گيرد و ساده تر است، اما به شما قول مي دهم كه با توليد محتوا هاي سنگين تر بهاي آن را دريافت خواهيد نمود. اين يك روش طلايي در سئو كلاه سفيد محسوب مي شود.

نوشتن پست هاي طولاني تر نيازمند صرف زمان بيشتر و جستجو بيشتر در اينترنت براي يافتن اطلاعات لازم است. يك راه جامع براي نوشتن پست هاي طولاني اين است كه موضوعي را كه مي خواهيد در مورد آن بنويسيد را در گوگل جستجو كنيد و تمام اطلاعاتي را كه موتور هاي جستجو در صفحات اول ارائه مي دهند بررسي كنيد. 

استفاده از عنواين و توضيحات متا براي افزايش CTR

CTR(نسبت كليك به رتبه وب سايت) يكي از عوامل اصلي است كه گوگل در هنگام رتبه بندي سايت ها مورد توجه قرار مي دهد. سايتي كه براي يك كلمه كليدي خاص رتبه بندي مي شود به احتمال زياد بيشترين كليك را دريافت مي كند. بنابراين يك تمرين خوب اين است كه عناوين مناسبي را ايجاد كنيد كه باعث مي شود مخاطب روي سايت شما كليك كند حتي اگر رتبه دوم يا سوم باشد. برخي از نكاتي كه در انتخاب عنواين به شما كمك مي كنند عبارتند از:

  • استفاده از اعداد. مثلا: "6 حقيقت تلخ طراحي سايت"
  • استفاده از واژه هاي استرس آور مانند "لغات ضروري"، "باور هاي غلط" و "دستورات ويژه".
  • استفاده از سال ها مانند "روش هاي سئو در سال 2018"

در توضيحات متا، سعي كنيد تا حد ممكن مختصر باشد و سعي كنيد تا ايده كلي پست خود را به پايان برسانيد و در نهايت برخي از صاحب نظران را از بين ببريد، به طوري كه مردم تمايل دارند بيشتر بدانند. به خاطر داشته باشيد كه فقط 160 كاراكتر داريد تا اين كار را انجام دهيد. آن ها را شمارش كنيد.

لينك دادن به سايت هاي قدرتمند و صفحات ديگر سايت خودتان

سايت هايي كه به آن ها لينك مي دهيد بايستي با كلمه كليدي مورد نظر شما ارتباط داشته باشند در غير اين صورت نمي توانند كمكي به رتبه بندي وب سايت شما كنند. همچنين لينك دادن بين صفحات مختلف باعث مي شود كاربران از وب سايت ها و صفحات ديگر به صفحه مورد نظر شما دسترسي داشته باشند و از خدمات و محصولات آن باخبر شوند.

ساختار مقاله سئو

سعي كنيد ساختار مقاله خود را با استفاده درست از تگ هاي H، فونت ها، مقدمه و نتيجه گيري و قرار دادن متن ALT در تصاوير پياده سازي كنيد. در اينجا يك ليستي از كار هايي كه بايد انجام دهيد قرار داده ايم:

  • اطمينان حاصل كنيد كه فقط از يك برچسب H1 استفاده كنيد (براي عنوان پست وبلاگ خود).
  • مطالب خود را به بخش هاي H2، H3، H4 تقسيم كنيد.
  • كلمات كليدي خود را از طريق متن برجسته كنيد تا ارتباط آن ها را با كاربران افزايش دهيد.
  • شامل مقدمه و نتيجه گيري باشد.
  • استفاده از تصاوير براي ايجاد محتوا جذاب تر
  • از متن alt در تمام تصاوير خود استفاده كنيد.

پيوند يكتا سايت شما شامل كلمات كليدي باشد

URL اصلي خود را تا حد ممكن كوتاه كنيد، در حالي كه ايده اصلي پست خود را حفظ كنيد. توجه داشته باشيد كه پيوند يكتا در اين پست چگونه است و چگونه شامل كليد واژه هاي اصلي مي باشد. در بيشتر موارد استفاده نكردن از كلمات اضافي مناسب است. (مثلا كلماتي مانند "يك"، "آن"، "است"). اگر از وردپرس استفاده مي كنيد، مطمئن شويد كه پيوند يكتا شما از "post name" در پسوند آن استفاده مي كند. 

ايجاد لينك براي مقاله بهينه شده (اين عامل واقعي رتبه بندي است.)

بسياري از راهنمايي هايي كه در مورد نوشتن مقالات مناسب به نظر مي رسند هميشه اين واقعيت را حذف مي كنند كه شما نياز به ايجاد لينك براي آن صفحه يا پست خاص داريد. شما مي توانيد با استفاده از سرويس هاي وبلاگ دهي مختلف لينك هاي خود را ايجاد كرده و آنها را به مقاله خود پيوند دهيد.

جمع بندي

بنابراين شما به همه اين ها براي توليد يك مقاله سئو شده در وب سايت خود نياز داريد. براي خلاصه مي توان ليستي از موارد را به صورت زير مرتب كرد:

  • كلمات كليدي مناسب را انتخاب كنيد.
  • پست هاي طولاني در حدود 2000 كلمه بنويسيد.
  • براي افزايش CTR از متا هاي درست استفاده كنيد.
  • لينك دادن به وب سايت هاي پرقدرت و پيوند به پست هاي ديگر در صورت لزوم.
  • ساختن پست شما با برچسب هاي H، كلمات كليدي جسورانه، متن بالا، مقدمه و نتيجه گيري
  • تميز و منظم كردن پيوند يكتا
  • ايجاد لينك براي مقاله تازه

باز هم اگر به دنبال توليد مقالات سئو محور اختصاصي براي كسب و كار خود هستيد، پيشنهاد من اين است كه اين وظيفه را به يك سئو كار با تجربه يا شركت معتبر بسپاريد. امروزه توليد محتوا از هميشه مهم تر است و اگر شما به طور مرتب محتوا را توليد كنيد، ترافيك ارزشمندي را كسب خواهيد نمود.

آيا نظر يا پيشنهادي در اين زمينه داريد؟ ما در شركت طراحي سايت نوپرداز بي صبرانه منتظر شنيدن نظرات شما هستم.

ترجمه از سايت alejandrorioja

امتیاز:
بازدید: 14
برچسب:
:
[ 1397/2/2  ] [ ۰۵ ] [ webweb ] [ ]

در اين قسمت يك راهنماي جامع براي سئو فروشگاه اينترنتي ايجاد نموده ايم. در اين قسمت همه نكات كليدي سئو، از كلمات كليدي گرفته تا نحوه صحيح لينك سازي توضيح داده خواهد شد. پس اگر به دنبال دريافت ترافيك بيشتر و هدفمندتر از گوگل هستيد اين مطلب را از دست ندهيد.

جستجو كلمات كليدي

اگر مي خواهيد كمپين سئو شما نتيجه خوبي داشته باشد، بايد روي كليد واژه هاي سايت خود تمركز داشته باشيد. اما دليل آن چيست؟

شما هر كاري كه بخواهيد در زمينه سئو فروشگاه اينترنتي خود انجام دهيد، مرتبط با كلمات كليدي خواهد بود و به آن وابستگي دارد و بدون آن شما نمي توانيد صفحات مختلف فروشگاه خود را بهينه سازي كنيد. شايد باور كردنش كمي سخت باشد اما كلمات كليدي شما روي تكنيك هاي مختلف سئو كه در فروشگاه خود استفاده مي كنيد تاثيرگذار خواهد بود. براي مثال معماري سايت شما و URL ها بايد كلمات كليدي را در نظر بگيرند. اما چگونه كلمات اصلي سايت فروشگاهي خود را پيدا كنيم؟

چگونه كلمات كليدي صفحات مختلف فروشگاه اينترنتي را انتخاب كنيم؟

اين كلمات كليدي هستند كه مردم در موتور هاي جستجو وارد مي كنند و انتظار دارند كه به محتواي مفيد و مورد نظر خود دست پيدا كنند. اگر اين كلمات كليدي حول محصولات و خدمات شركت شما انتخاب شوند، مناسب خواهند بود. 

براي مثال وب سايت آمازون كه در حقيقت يكي از رقباي شما به حساب مي آيد را در نظر بگيريد. با استفاده از اين وب سايت مي توانيد نحوه درست انتخاب كلمات كليدي را ياد بگيريد. پس ابتدا به آمازون برويد و يكي از محصولاتي كه شما هم قصد فروش آن را از طريق فروشگاه اينترنتي خود داريد جستجو نماييد. 

فروشگاه اينترنتي آمازون 

همانطور كه مشاهده مي كنيد فروشگاه آمازون كلمات كليدي را پيشنهاد مي كند كه هدفمند و مرتبط با كلمه كليدي وارد شده باشد.

بعد از اين كه شما توانستيد يك ليست از كلمات كليدي مور نظر خود تهيه نماييد مي توانيد با استفاده از موارد زير كلمات كليدي براي صفحات مختلف را انتخاب نماييد:

ميزان جستجو

تقريبا مي توان گفت اين موضوع مهم ترين معيار براي ارزيابي عبارات جستجو شده مي باشد. اگر هيچ كسي براي اين عبارت جستجويي انجام نمي دهد، ديگر رقابت بر سر آن در صفحات اول معنايي ندارد. در برخي از صنايع، 100 جستجو در هر ماه تعداد زيادي است. در برخي ديگر، 10،000 جستجو در ماه هيچ چيز نيست. به همين خاطر بهتر است هنگامي كه در حال انتخاب كلمات كليدي فروشگاه اينترنتي خود هستيد به اين نكته توجه كنيد كه ميزان جستجو كلمات بايد به چه صورتي باشد. براي درك بهتر اين موضوع مي توانيد از ابزار هاي سئو مانند semrush استفاده نماييد.

كلمه كليدي متناسب با محصول

اگر شما بتوانيد كليد واژه اي را انتخاب كنيد كه جستجو هاي زيادي در موتور هاي جستجو دارد، آيا مي توانيد خود را برنده رقابت بدانيد؟

در واقع، پاسخ منفي است. 

به اين دليل كه كلمه كليدي ممكن است با آنچه كه سايت شما به فروش مي رسد مناسب نباشد. اگر كلمات كليدي انتخاب شده مناسب نباشند شما بعدا كار سختي براي تغيير آن ها داريد. بنابراين قبل از آن كه به مراحل بعدي برويد، در همين قسمت كلمات اصلي وب سايت خود را بررسي كنيد.

هدف تجاري

قرار گرفتن فروشگاه اينترنتي شما در رتبه اول براي كلمات كليدي با ميزان جستجو بالا عالي است. پس قبل از اين كه درباره يك كلمه كليدي تصميم گيري كنيد بهتر است كه فكر كنيد كه آيا كساني كه از فروشگاه اينترنتي شما خريد مي كنند، خريداران واقعي هستند يا خير؟ 

خوشبختانه امروزه ابزار هاي سئو امكاناتي را ارائه داده اند كه مي توانيد از آن ها براي اين موضوع كمك بگيريد.

رقابت

شما بايد ليستي از كلمات كليدي براي فروشگاه اينترنتي خود انتخاب نماييد كه احتمال زيادي براي افزايش مشتريان فروشگاه اينترنتي شما خواهند داشت. در صفحات اول گوگل كلمات كليدي مورد نظر خود را ارزيابي كنيد و ببنيد آيا وب سايت هايي كه براي اين كلمه كليدي رتبه بندي شده اند، سئو و بهينه سازي شده اند يا خير.

معماري سايت

معماري سايت و اينكه چگونه صفحات سايت شما سازماندهي و مرتب شده اند، يكي از مهم ترين قسمت هاي سئو و بهينه سازي براي هر وب سايتي خواهد بود. اما اين موضوع براي فروشگاه هاي اينترنتي دو برابر اهميت دارد. به دليل اين كه فروشگاه اينترنتي شما داراي تعداد صفحات بسيار زيادي خواهد بود. به عنوان مثال، BestBuy.com داراي بيش از 6 ميليون صفحه است.

سئو فروشگاه اينترنتي 

به دليل وجود همين صفحات، سئو و بهينه سازي سايت شما بايد به گونه اي باشد كه كاربران هنگام جستجو بايد به بهترين نتايج دست پيدا كنند.

دو قانون طلايي سئو:

قانون طلايي شماره 1:
همه چيز ها را ساده و مقياس پذير نگه داريد. 

قانون طلايي شماره 2:
تمام صفحات وب سايت فروشگاهي شما نبايد با صفحه اصلي بيشتر از سه كليك فاصله داشته باشند.

مثالي از نحوه تنظيم سايت معماري فروشگاه اينترنتي 

در اينجا يك نمونه از معماري سايت قرار دارد كه دو قانون طلايي را نقض مي كند:

سئو 

مشكل اين تصوير چيست؟

اول، ساده نيست. درك منطقي كه در اين معماري به كار رفته است دشوار است.

دوم، مقياس پذير نيست. هر بار كه مي خواهيد يك دسته جديد اضافه كنيد، بايد يك لايه جديد ايجاد كنيد و دسته هاي موجود و زير شاخه هاي موجود را دوباره مرتب كنيد.

اما مهم تر از همه از نظر سئو، اين روش بسيار عميق است. در اغلب فروشگاه هاي اينترنتي تنها لينك هاي اصلي و مهم در صفحه اصلي قرار مي گيرند و زماني كه شما داراي يك معماري "عميق" هستيد، دچار مشكل خواهيد شد.

معماري فروشگاه اينترنتي 

سئو داخلي

اكنون كه شما معماري سايت خود را تنظيم كرده ايد، زمان بهينه سازي صفحات دسته بندي و محصولات است. براي اكثر سايت هاي فروشگاهي اين دو نوع صفحات سهم زيادي از ترافيك و فروش را بر عهده دارند. به عنوان مثال كسي كه براي "كفش ورزشي نايك جديد" جستجو مي كند بسيار نزديك تر از كسي است كه عبارت "خريد كفش آنلاين" را جستجو مي نمايد. 

اين جا برخي كلمات مهمي كه در هنگام جستجو فروشگاه هاي اينترنتي توسط مردم وارد مي شوند را آورده ايم:

  • ارزان
  • اندازه
  • بررسي
  • بهترين
  • آنلاين
  • حمل رايگان

در زير برخي كلماتي كه در فروشگاه هاي اينترنتي بيشترين كليك را داشته اند، آورده ايم:

  • تخفيف
  • ضمانت
  • پايين ترين قيمت
  • حمل رايگان كالا
  • حمل يك روزه
  • فروش

در اين جا سه سه نكته اساسي براي سئو داخلي فروشگاه هاي اينترنتي وجود دارد كه در زير آورده ايم:

  • توصيف محصول را در هزار كلمه يا بيشتر بنويسيد.
  • چگالي كلمه كليدي را رعايت نموده و آن را چندين بار وارد كنيد (سه الي پنج بار)
  • از كلمات كليدي مرتبط با كليد واژه اصلي استفاده نماييد.

تكنيك هاي سئو

تكنيك هاي سئو يكي از مواردي است كه براي همه سايت ها اهميت دارد. اما اهميت آن براي سايت هاي فروشگاهي دو برابر خواهد بود. دليل اين موضوع هم تعداد زياد صفحات فروشگاه هاي اينترنتي است. حتي يك سايت كوچك فروشگاهي هم مي تواند بيشتر از 5000 صفحه داشته باشد. تمام اين صفحات احتمالا مسائل مربوط به سئو را افزايش مي دهند. به بيشتر صفحات فروشگاه هاي اينترنتي لينك هاي زيادي اشاره نمي كنند. به همين جهت استفاده از تكنيك هاي سئو تنها راهي است كه شما بتوانيد در صفحات محصولات خود از رقباي خود پيشي بگيريد.

ابزار هاي زيادي هستند كه شما مي توانيد با استفاده از آن ها تكنيك هاي مختلف سئو را پياده سازي كنيد. در زير تعدادي از آن ها را نام برده ايم:

  • SEMRush
  • DeepCrawl
  • ScreamingFrog
  • Site Condor
  • Ahrefs

بازاريابي محتوا براي فروشگاه هاي اينترنتي

مانند هر وبسايت ديگري ، فروشگاه هاي اينترنتي هم مي توانند بخش عظيمي از مشتريان و فروش خود را از طريق بازاريابي محتوا كسب كنند. به عنوان مثال، Sonoma.com يك سايت فروشگاهي لوازم آشپزخانه محبوب است كه داراي يك وبلاگ برجسته مي باشد كه دستور العمل ها، راهنمايي هاي پخت و پز، مصاحبه با سرآشپزان، و غيره را در آن توضيح مي دهد.

سئو 

با يك خروجي منظم از محتوا هاي با كيفيت صفحه اصلي اين وبلاگ به قدرت 66 دست يافته است.

لينك سازي براي فروشگاه اينترنتي

هنگامي كه شما محتوا هاي مناسب را در وبلاگ فروشگاه اينترنتي خود منتشر مي كنيد، استراتژي هاي لينك سازي در اختيار شما قرار مي گيرند. ايجاد لينك براي صفحات مختلف وب سايت شما مي تواند باعث بهبود نتايج سايت شما در موتور هاي جستجو شود. اما اين لينك ها به عنوان لينك هايي كه به طور مستقيم به صفحات محصول و دسته هاي شما اشاره دارند، قدرتمند نيستند. 

ممكن است تعجب كنيد:

"چرا كسي به يك صفحه محصول لينك مي كند؟"

اين همان سوالي است كه خواننده Backlinko كريس لورسن را شگفت زده كرد. او يك مشتري فروشگاه اينترنتي داشت كه در حال لينك سازي بود. سپس كريس تصميم گرفت تا روش Moving Man را امتحان كند.(روش Moving Man يك روش براي ايجاد لينك هاي با كيفيت از سايت هاي مرتبط در زمينه يا صنعت شما است. اين يك اصطلاح است كه توسط متخصص سئو Brian Dean در Backlinko، ساخته شده است.)

پس از اجراي اين استراتژي، تعداد لينك هايي كه به وب سايت مشتري خود مراجعه مي كنند به شدت افزايش يافت:

سئو فروشگاه

نتيجه گيري

همانطور كه مشاهده شد در فرآيند سئو و بهينه سازي فروشگاه هاي اينترنتي ساختار برنامه نويسي و معماري سايت اهميت بالايي دارد. انتخاب كلمات كليدي و نحوه لينك سازي هم از جمله عوامل مهمي است كه مي تواند سبب بهبود نتايج فروشگاه اينترنتي شما در نتايج موتور هاي جستجو گردد. همچنين استفاده از ابزار هاي حرفه اي سئو مي تواند به شما براي دريافت گزارش ها و آناليز وب سايت كمك نمايد. بر همين اساس شما مي توانيد استراتژي هاي تاثير گذاري را پياده سازي كنيد و از روال كار ها و نتايج باخبر شويد. استفاده از تكنيك هاي كلاه سفيد در سئو نيز مي تواند براي برداشتن گام هاي سريع تر به شما كمك نمايد.

برگرفته از سايت backlinko

امتیاز:
بازدید: 32
برچسب:
:
[ 1397/1/18  ] [ ۱۰ ] [ webweb ] [ ]

چرا بايد از بهترين روش هاي سئو براي افزايش فروش فروشگاه اينترنتي خود استفاده كنيم؟

بر اساس آمارهايي كه اخيرا به دست آمده است، درآمد تبليغات در سال 2015 از 60 تا 30 ميليارد دلار براي گوگل و 8 ميليارد دلار براي فيس بوك بوده است و به همين جهت گوگل و فيس بوك بزرگترين سهم بازار آگهي هاي ديجيتال را در اختيار دارند. اين به اين معنا است كه بهينه سازي موتورهاي جستجو، رشد فروشگاه هاي اينترنتي در سال 2017 و فراتر از آن را تعيين خواهد نمود.

گزارش هايي كه از Selz جمع آوري شده است نشان دهنده اين است كه 44 درصد از فروشندگان محصولات آنلاين كار خود را با موتور هاي جستجو آغاز مي كنند. بنابراين، ناديده گرفتن سئو فروشگاه اينترنتي باعث مرگ تدريجي كسب و كار هاي آنلاين خواهد شد. فراموش نكنيد، بهينه سازي فروشگاه اينترنتي براي موتورهاي جستجو مانند Bing يا Google كمي پيچيده اما قابل دستيابي مي باشد.

فروشگاه اينترنتي 

معمولا، سئو وب سايت هاي فروشگاهي كار بررسي سايت شما را براي خزنده هاي گوگل آسان تر كرده و از اين طريق مي توانيد كلمات كليدي مد نظر خود را در صفحات اول موتور هاي جستجو به نمايش در بياوريد. اما عواملي وجود دارند كه توجه به آن ها مي تواند فروش محصولات آنلاين شما را چند برابر كند كه در ادامه به آن ها مي پردازيم:

در صفحات محصولات خود از عناوين منحصر به فرد استفاده نماييد.

يك اشتباه بزرگ در ميان فروشگاه هاي اينترنتي، استفاده از عناوين تكراري است. براي جلب توجه بيشتر موتور هاي جستجو برچسب هاي هر صفحه بايد منحصرد به فرد ايجاد گردد.

استفاده از ريدايركت 301 براي تغيير مسير URL هاي منقضي شده

استفاده از ريدايركت 301 براي تغيير مسير صفحاتي كه منقضي شده است به صفحه اي ديگر بسيار مفيد مي باشد. اين مورد براي سئو فروشگاه اينترنتي بسيار مهم است زيرا شما مي توانيد از اين طريق صفحاتي كه محتواي قديمي داشته اند و اكنون آدرس اينترنتي از آن ها وجود ندارد را به ديگر صفحات رجوع دهيد و موتور هاي جستجو براي بررسي سايت به صفحه جايگزين مراجعه نمايند. با تغيير مسير 301، تمام ويژگي هاي صفحه هدايت شده، از قبيل پيج رنك، قدرت دامنه، مقدار ترافيك، موز رنك و غيره، به صفحه جايگزين شده منتقل مي شود. در حقيقت اين مورد كمك مي كند تا صفحه قديمي را از فهرست موتورهاي جستجو حذف كنيد و آن را با يك جاي جديد جايگزين كنيد.

سئو و بهينه سازي صفحات دسته بندي با كلمات كليدي منحصر به فرد

صفحات دسته بندي محصولات به مراتب اهميت بيشتري از پست ها و صفحات ديگر دارند. اين صفحات بايد طوري سئو شوند كه به عنوان برترين نتايج موتور هاي جستجو ظاهر گردند. به عنوان مثال يك فروشگاه اينترنتي كه در زمينه فروش ساعت هاي لوكس فعاليت دارد، نبايد هر صفحه از محصولات خود را براي كلمه كليدي "ساعت هاي لوكس" بهينه سازي كند، بلكه همه اين صفحات براي كلمه كليدي "ساعت هاي لوكس" رقابت خواهند كرد. در واقع، شما بايد صفحات و پست هاي خاص خود را براي مارك ها و مدل هاي مختلف خود بهينه سازي كنيد و همه آن ها را به صفحات دسته بندي "ساعت هاي لوكس" لينك دهيد. به اين ترتيب، صفحه دسته بندي براي "ساعت هاي لوكس" رتبه بندي مي شود در حالي كه صفحات محصول مي توانند شرايط خاصي را رتبه بندي كنند.اين باعث مي شود كه صفحات دسته بندي از رقابت صفحات محصول براي يك كلمه كليدي جلوگيري كنند.

طراحي فروشگاه اينترنتي ريسپانسيو

طراحي فروشگاه اينترنتي به صورت ريسپانسيو از جمله عواملي است كه امروزه موتور هاي جستجو اهميت زيادي براي آن ها قائل هستند. از زماني كه گوگل شروع به نمايش نسخه هاي موبايل وب سايت ها نمود اطلاعات مربوط به سايت تلفن همراه شما (محتويات، سرعت صفحه، داده هاي ساختاري، متا تگ ها، و غيره) مانند نسخه دسكتاپ براي تعيين رتبه بندي موتورهاي جستجوي گوگل استفاده مي شود. 

براي اطمينان از اينكه وب سايت شما از نظر گوگل ريسپانسيو و دوستانه است، بايد ويژگي هاي زير را داشته باشد:

  • وب سايت شما بايد از نرم افزارهايي مانند فلش، كه در دستگاه هاي تلفن همراه رايج نيست، اجتناب كند.
  • متن مورد استفاده توسط وب سايت شما بايد بدون بزرگ نمايي قابل خواندن باشد.
  • محتواي وب سايت شما بايد روي صفحه نمايش داده شود تا اطمينان حاصل شود كه كاربران مجبور نيستند براي خواندن به صورت افقي اسكرول يا زوم انجام بدهند.
  • در نهايت، لينك هاي وب سايت شما بايد طوري قرار داده شوند كه بتوان به راحتي بر روي آن ها كليك كرد.

بينگ نيز مانند گوگل به وب سايت هايي كه ريسپانسيو و موبايل پسند هستند پاداش مي دهد.

استفاده از Schema براي اضافه كردن جملات مهم به صفحات محصولات

استفاده از Schema باعث افزايش ديد محصولات فروشگاه اينترنتي شما خواهد شد و جزئيات بيشتري را براي مشتريان فرآهم مي آورد تا از طريق نتايج موتور هاي جستجو كليك كرده و در نهايت درآمد بيشتري را در اختيار شما قرار دهد. Schema، موتورهاي جستجو را قادر مي سازد تا اطلاعات محصولات را درك كنند و اطلاعات مربوط به محصول را در نتايج نمايش دهند و CTR هاي صفحه محصول را افزايش دهد.

بهينه سازي پرمالينك (Permalink) و ساختار صفحات محصولات فروشگاه اينترنتي

پرمالينك URL ثابت يك صفحه از سايت است و در هر پست يا صفحه ديگري از وبسايت استفاده مي گردد. موتور هاي جستجو به طور مداوم در حال پيمايش پرمالينك ها براي بررسي محتوا وب سايت فروشگاهي شما هستند و استفاده از پرمالينك ها براي از اين جهت امر ضروري تلقي مي شود. به عنوان مثال در يك فروشگاه اينترنتي بزرگ پرمالينك هاي بايد به صورت زير ايجاد شوند:

صفحه دسته بندي محصول: https://www.webstore.com/category
صفحه زير دسته هاي محصول: https://www.webstore.com/category/sub-category
صفحه محصول: https://www.webstore.com/category-sub-category/product-name

يك ساختار ناوبري بد مي تواند به تجربه كاربري سايت فروشگاهي شما آسيب برساند، منجر به افزايش نرخ پرش بازديدكنندگان بشود و در نهايت رتبه بندي پايين تر سايت شما را در پي داشته باشد.

هنگام ساخت و يا تغيير ساختار سايت خود، سؤال هاي زير را بپرسيد:

  • چه صفحاتي بيشترين ترافيك را دريافت مي كنند؟
  • بازديدكنندگان براي بازديد از وب سايت شما از چه كلمات كليدي استفاده كرده اند؟
    به ياد داشته باشيد، موتورهاي جستجو نمي توانند درك كنند و يا خودشان ناوبري سايت شما را پيدا كنند.

سئو سايت فروشگاهي

 

امتیاز:
بازدید: 37
برچسب:
:
[ 1397/1/14  ] [ ۱۰ ] [ webweb ] [ ]

يكي از مهمترين جنبه هاي بهينه سازي موتور هاي جستجو (سئو) لينك سازي است. اما، دقيقا منظور از لينك سازي چيست؟ به سادگي، لينك سازي روند گرفتن لينك از وب سايت هاي ديگر است كه به سايت شما اشاره مي كنند. راهبردهاي زيادي براي ايجاد لينك هاي موثر وجود دارد. با اين حال، قبل از آن كه شروع به كار كنيم ابتدا بايد ساير استراتژي هاي ارتباطي را كه نقش مهمي در سئو وب سايت ما را دارند، كشف كنيم. 

انكر تكست كليد اصلي شما براي ساختن لينك هاي موثر است. انكر تكست ها كلمات يا عباراتي هستند كه به يك مكان ديگري از وب پيوند داده مي شود. به عنوان مثال، فرض كنيد شما يك مربي هستيد و يكي از كلمات كليدي كه مي خواهيد رتبه بندي كنيد، "بدنسازي" است. در اين صورت شما كلمه "بدنسازي" را پيوند مي دهيد و اين باعث مي شود موتور هاي جستجو موضوع وب سايت شما را بهتر تشخيص دهند و تاثير به سزايي در سئو وب سايت شما خواهد داشت.

تاثير لينك سازي 

انواع لينك ها در بهينه سازي موتور هاي جستجو

سه نوع لينك وجود دارند كه مي توانند رتبه بندي و سئو سايت شما را بهبود ببخشند و موقعيت وب سايت شما را به عنوان يك سايت قدرتمند قرار دهند. اين 3 نوع پيوند عبارتند از:

  • لينك داخلي: لينك هايي هستند كه به صفحات ديگر در وب سايت شما پيوند دارند.
  • لينك هاي خارجي: لينك هايي هستند كه به صفحات وب غير از سايت شما اشاره دارند.
  • لينكهاي ورودي / لينكهاي برگشتي: لينك هايي هستند كه از وب سايت هاي ديگر به صفحات وب سايت شما اشاره دارند.

مزاياي ساختن لينك هاي داخلي

اغلب صاحبان وب سايت ها درباره كيفيت لينك هايي كه به وب سايتشان داده مي شود، نگران هستند. اما بايد به اين نكته توجه داشت كه لينك هاي داخلي درست به اندازه لينك هاي برگشتي به وب سايت شما اهميت دارند. لينك سازي داخلي به موتورهاي جستجو و همچنين بازديدكنندگان سايت كمك خواهد كرد كه به راحتي به قسمت هاي مختلف وب سايت شما هدايت شوند. مزاياي لينك سازي داخلي عبارتند از:

  • بهبود تجربه كاربري: لينك سازي داخلي به بازديد كنندگان وب سايت شما كمك خواهد كرد، اطلاعات و صفحات مورد نظر خود را با استفاده از كلمات كليدي كه لينك داده شده اند راحت تر پيدا كنند و سرعت جستجو آن ها در وب سايت شما را افزايش خواهد داد.
  • سبب افزايش لينك هاي ورودي وب سايت شما خواهد شد: اگر وب سايت شما مناسب، آموزنده و كاربر پسند باشد، بسياري از مردم به طور طبيعي مي خواهند به آن پيوند داشته باشند.
  • ناوبري آسان: پيوند دادن كلمات كليدي اصلي خود به صفحات ديگر، كاربر را قادر مي سازد تا اطلاعات مورد نظر خود را در عرض چند ثانيه بيابند. اين سهولت استفاده، باعث افزايش استفاده از وب سايت شما مي شود.

مزاياي لينك سازي خارجي

بسياري از صاحبان وب سايت ها از لينك دادن به وب سايت هاي ديگر ترس دارند و نگران تاثير آن بر رتبه وب سايتشان هستند. از لحاظ فني، پيوند دادن مي تواند تاثير منفي بر رتبه سايت شما داشته باشد. با اين حال، ارائه لينك هاي خارجي به سايت هاي ديگر مي تواند مزاياي بسياري نيز داشته باشد:

  • وب سايت شما به عنوان يك وب سايت قدرتمند شناخته مي شود: به دليل دسترسي آسان كاربران به اطلاعات، سايت شما را به عنوان يك منبع با ارزش و معتبر شناخته مي شود.
  • رديابي ترافيك وب سايت: هنگامي كه شما به سايت هاي ديگر لينك مي كنيد، آنها قادر به رديابي وب سايتي هستند كه ترافيك آنها از آن مي آيد. چه كسي مي داند، آن ها ممكن است به شما يك لينك با كيفيت بالا ارائه دهند كه ترافيك بيشتري را به وب سايت شما مي فرستد.
  • لينك هاي متقابل: هنگامي كه شما به سايت هاي ديگر لينك مي دهيد، آنها نيز در مقابل به سايت شما پيوند مي دهند.

لينك ها در سئو ملكه هستند

اگر در سئو محتوا پادشاه است، لينك ها ملكه هستند. علاقه زياد موتورهاي جستجو به وبلاگ ها به دليل آن است كه به آن ها كمك مي كنند تا محبوبيت يك صفحه وب را تعيين كنند. هر چه لينك هاي با كيفيت تري به وب سايت شما اشاره داشته باشند، باعث مي شود تا وب سايت شما نزد گوگل و ساير موتور هاي جستجو مهم تر شناخته شود. به همين دليل است كه استفاده از لينك هاي با كيفيت سبب افزايش قدرت دامنه و وب سايت شما خواهد شد. 

راه هاي زيادي براي به دست آوردن لينك وجود دارند، اما آيا آنها به درستي كار مي كنند؟ بله، اگر استراتژي لينك سازي درستي را به كار ببريد. بسياري از مردم و موسسات براي به دست آوردن رتبه بهتر از مزارعه لينك و دايركتوري ها و استراتژي هاي نامناسبي استفاده مي كنند كه متاسفانه اين كار سبب دريافت نمرات منفي و يا حتي جريمه توسط موتور هاي جستجو خواهد شد.

امتیاز:
بازدید: 37
برچسب:
:
[ 1397/1/6  ] [ ۱۶ ] [ webweb ] [ ]

امروزه مردم در دنياي اينترنت اطلاعات مورد نظر خود را جستجو مي كنند و به همين خاطر نيز شركت شما نياز به طراحي سايت دارد. بسياري از كاربران قبل از خريد يك محصول ابتدا در وب سايت هاي مختلف آن را جستجو مي كنند. بنابراين كسب و كار شما نياز به طراحي وب سايتي دارد كه در صفحات اول موتور هاي جستجو رتبه بندي شود. وب سايت ها نشان دهنده حضور آنلاين شركت ها هستند و ميزان احترام مشتريان به آن ها را نيز تعيين مي كنند.

سئو سايت 

نتايج جستجو

طراحي وب سايت بسيار مهم است، اما چيزي كه براي شما بيشترين سود را خواهد داشت اين است كه زماني كه افراد به جستجو مي پردازند وب سايت شما به عنوان اولين نتايج جستجو به آن ها معرفي شود. به همين دليل است كه شما بايد كلمات كليدي مرتبط با كسب و كار خود را طوري توسط موتور هاي جستجو رتبه بندي كنيد كه در اولين نتايج جستجو ها قرار بگيرند. به همين جهت بايد از قوانين سئو و بهينه سازي سايت پيروي نماييد.

ارزش سئو چيست

طراحي وب سايت و سئو به نوعي با هم كار مي كنند. براي صاحبان كسب و كار مختلف مطلع شدن از اهميت سئو در طراحي وب سايت و ارزش هاي تبليغاتي آن، بسيار سودمند خواهد بود. طراحي وب سايت با رعايت اصول سئو و بهينه سازي به احتمال زياد سبب افزايش ترافيك وب سايت شما خواهد شد. هر چقدر هم كه يك وب سايت جذاب و خيره كننده باشد، اگر موتور هاي جستجو به خوبي آن ها را در نتايج به كاربران نشان ندهند، در حقيقت تعداد زيادي از بازديد كنندگان و احتمالا مشتريان جديد شما از دست خواهند رفت.

محتوا، كلمات كليدي و لينك ها

محتوا صفحات وب سايت شما براي موفقيت در زمينه سئو بسيار ضروري است. به همين جهت در طي روال طراحي سايت بهتر است كه طراح سايت از كسب و كار شما اطلاعات كافي را داشته باشد. اين باعث مي شود كه ليستي از كلمات كليدي مهم براي سايت شما در همان مراحل ابتدايي توسعه سايت توسط موتور هاي جستجو رتبه بندي شوند. اضافه كردن كلمات كليدي به محتوا در هنگام طراحي صفحات وب سبب كاهش هدر رفتن زمان شما براي تغيير محتوا وب سايتتان خواهد شد.

ساخت لينك هاي معتبر از وب سايت هاي قدرتمند به وب سايت شما كمك مي كند تا بتواند رتبه بهتري را از موتور هاي جستجو دريافت نمايد. سئو يكي از مفاهيم بسيار مهم در طراحي وب سايت است و اگر سايتي با رعايت اصول سئو طراحي شود پس از مدتي كوتاه رتبه خوبي را از موتور هاي جستجو كسب نموده و مخاطبان زيادي به سمت وب سايت شما خواهند آمد.

مشخصات وب سايت هايي كه موتور هاي جستجو آن ها را دوست دارند چيست؟

  • بهينه سازي موتور هاي جستجو طيف وسيعي از موارد شامل محتوا، كلمات كليدي و برچسب هاي عنوان را شامل مي شوند. اگر شما براي پياده سازي سئو وب سايت خود از اطلاعات كافي برخوردار نيستيد، مي توانيد با يك شركت طراحي سايت حرفه اي مشورت كنيد.
  • موتورهاي جستجو نياز به محتواي مرتبط و اصلي همراه با عناصر بصري مناسب مانند فيلم ها و تصاوير دارند. موتورهاي جستجو در پهناي باند بسيار زياد سرمايه گذاري مي كنند و سايت هايي كه از طريق آن ها جستجو مي شوند نياز به منابعي كمتري دارند.
  • طراحان وب سايت، سايت هاي سازگار با سئو را ايجاد مي كنند كه مي تواند توسط موتورهاي جستجو سريع تر و آسان تر نشان داده شود. ناوبري مناسب سايت يكي از عواملي است كه در بهينه سازي موتورهاي جستجو اهميت دارد. به خاطر داشته باشيد كه هدف موتورهاي جستجو، افزايش قابليت استفاده از وب است.
  • اطمينان حاصل كنيد كه سئو از همان اول به روند طراحي وب شما وابسته است. پس از گذشتن زمان قابل توجهي از طراحي سايت شما، اطمينان حاصل كنيد كه بازديد افراد از طريق موتور هاي جستجو از وبسايت شما مناسب بوده است. (استفاده از ابزار هاي سئو مانند ابزار گوگل وب مستر در اين زمينه به شما اطلاعات مفيدي را ارائه مي دهد.)

طراحي بصري و رتبه بندي

طراحان وب خوب از اهميت طراحي سايت هاي جذاب براي جستجوگرها مطلع هستند. سئو شما را قادر مي سازد تا رتبه بندي بهتري براي سايت خود داشته باشيد. هنگامي كه كاربران محصولي را جستجو مي كنند كه در وب سايت شما موجود است، به محض تايپ كلمات كليدي، مي توانند آن را ببينند. براي شما مهم است كه ترافيك بيشتري در وب سايت خود داشته باشيد، زيرا افرادي كه از سايت شما بازديد مي كنند ممكن است به مشتريان شما تبديل شوند.

اهميت سئو 

طراحي كلي

طراحي صفحه اصلي شما مهم است زيرا اولين تصور از وب سايت و كسب و كار شما است كه بازديد كنندگان شما دريافت مي كنند. طراحي خوب بايد تاثيري مثبت در ذهن بازديد كنندگان داشته باشد. هميشه ايده اي خوب است كه در آن يك صفحه اصلي تميز و بدون هيچ مشكلي داشته باشيد كه بازديدكنندگان به محض ورود، سايت شما را ترك نكنند. 

جنبه هاي ديگر طراحي سايت مانند اندازه تصاوير، ناوبري، كاربر و موتورهاي جستجوگر، رنگ ها، و طراحي كلي را در نظر بگيريد. امروزه طراحي واكنش گرا يك مفهوم محبوب است، زيرا طراحي براي دستگاه هاي مختلف را نيز شامل مي شود.

ترجمه از سايت ducttapemarketing

امتیاز:
بازدید: 47
برچسب:
:
[ 1396/12/23  ] [ ۰۶ ] [ webweb ] [ ]

شايد تا سال هاي پيش و قبل از دخالت الگوريتم هاي معروف گوگل مانند پاندا و پنگوئن در رتبه بندي هاي گوگل سئو و بهينه سازي وب سايت ها كار سختي نبود و گاهي با حقه هاي كلاه سياه مي توانستيم وب سايت خود را به نتايج اول موتور هاي جستجو برسانيم. اما امروزه الگوريتم هاي گوگل به دقت وب سايت شما را آناليز مي كنند و وب سايت هاي شما بايد از فيلتر هاي مختلفي عبور كنند تا عيار واقعي آن ها براي موتور هاي جستجو مشخص شود. در ادامه به معرفي ابزار هايي مي پردازيم كه در اناليز وضعيت سئو وب سايت بسيار موثرند.

ابزار هاي رايگان سئو وب سايت 

GTmetrix

اين ابزار خلاصه اي از عملكرد وب سايت شما را بر اساس شاخص هاي كليدي سرعت بارگذاري صفحات وب سايت در اختيار شما مي گذارد. با استفاده از اين ابزار سئو مي توانيد زمان بارگذاري صفحه، حجم صفحه و مجموع درخواست ها را دريافت كنيد. با استفاده از اين ابزار مي توانيد وضعيت ميانگين وب سايت خود را با وب سايت هاي آناليز شده در GTmetrix به دست آوريد.

ابزار سئو 

ديگر ابزار هاي مشابه، Pingdom ،WebPagetest و Insights PageSpeed هستند كه عملكرد مشابهي دارند اما تفاوت هايي مابين آن ها وجود دارد كه مهم ترين آن ها ارائه سرور هاي مختلفي در نقاط مختلف جهان براي تست وب سايت شما است. بهتر است براي تست، نزديك ترين مكان به مخاطبان خود را انتخاب كنيد تا از دقيق ترين وضعيت وب سايت خود آگاه شويد.

Rank Tracker

Rank Tracker يكي از بهترين و قابل اطمينان ترين پلت فرم ها براي ارزيابي رتبه بندي كلمات كليدي در سراسر وب سايت هاي مختلف و موتورهاي جستجو است. اين ابزار با بررسي كلمات كليدي وب سايت شما، تجزيه و تحليل رقباي شما و ارائه گزارشات دقيق به رشد كسب و كار اينترنتي شما كمك خواهد كرد.

ابزار سئو سايت جديد 

Backlink Watch

همه ما از تاثير لينك ها بر سئو وب سايت ها با خبريم. امروزه در دنياي سئو بيشتر تمركز بر روي توليد لينك هاي با كيفيت است. اين ابزار به شما اطلاعات دقيقي از وضعيت لينك هاي follow و nofollow وب سايت شما ارائه مي دهد. 

بك لينك woorank

WooRank يك ابزار فوق العاده براي بررسي وضعيت سئو و ديجيتال ماركتينگ وب سايت شما مي باشد. طبق ادعاي اين شركت هر روز 40،000 شركت، بازارياب و صاحبان وبسايت ها از ابزار وب سايت WooRank استفاده مي كنند. با استفاده از اين وب سايت مي توانيد به آناليز وضعيت سئو وب سايت هاي رقيب بپردازيد و يك نماي كلي از وب سايت هاي بالاتر از خود دريافت كنيد. 

ابزار سئو سايت

 moz

اين ابزار به شما اطلاعات مفيدي درباره قدرت دامنه و صفحات وب سايت شما ارائه مي دهد. نسخه PRO اين محصول نيز ابزار هاي مفيدي براي بهبود وضعيت سئو وب سايت شما در اختيارتان قرار مي دهد.

moz ابزار سئو

تمامي اين ابزار ها داراي نسخه هاي غير رايگان و PRO هستند كه مي توانيد با پرداخت هزينه از آن ها نيز بهره مند شويد اما در ادامه به مقايسه دو ابزار سئو قدرتمند مي پردازيم.

مقايسه Ahrefs و SEMrush

خريد بهترين نرم افزار سئو براي سازمان شما، كليد افزايش كارآيي شركت شما مي باشد. اما كدام يك از نرم افزار هاي Ahrefs يا SEMrush مناسب تر است؟ در زير به بررسي جزئيات بيشتر اين نرم افزار ها مي پردازيم:

ابزار سئو SEMrush

semrush

  • امتياز كاربران: 9.7
  • رضايت مشتري: 94%
  • قيمت: 69.95 دلار
  • طرح ها: اشتراك سالانه - اشتراك ماهيانه
  • زبان ها: ايالات متحده آمريكا، انگلستان، كانادا، چين، آلمان، هند، ژاپن
  • دستگاه هاي پشتيباني شده: ويندوز / آيفون / اندرويد / مك / وب
  • امكانات: رتبه بندي كلمات كليدي دامنه
    وضعيت رتبه بندي وب سايت
    مقايسه دامنه ها با كلمات كليدي
    جايگاه كلمات كليدي
    تحقيقات ارگانيك
    تحقيقات تبليغاتي
    بررسي لينك ها
    بررسي كلمات كليدي وب سايت
    موقعيت هاي آلي رقبا خود را مشاهده كنيد
    متون تبليغاتي رقبا خود را مطالعه كنيد
    كلمات كليدي بسيار طولاني را پيدا كنيد
    چندين سايت را با هم مقايسه كنيد
    پيگيري بسياري از معيارهاي كلمات كليدي مختلف
    رقباي خود را در جايي كه رتبه بندي مي كنيد مشاهده كنيد و غيره.
  • مشتريان برجسته: ShoppersChoice.com, Blinds.com, Forbes.com

ابزار سئو Ahrefs 

ابزار سئو ahrefs 

  • امتياز كاربران: 9.5
  • رضايت مشتري: 95%
  • قيمت: 99 دلار
  • طرح ها: اشتراك سالانه - اشتراك ماهيانه
  • زبان ها: ايالات متحده آمريكا، انگلستان، كانادا، بين المللي
  • دستگاه هاي پشتيباني شده: ويندوز / مك / وب
  • امكانات: سايت اكسپلورر
    بررسي محتوا سايت
    بررسي كلمات كليدي وب سايت
    هشدارها
    آناليز وضعيت رتبه بندي وب سايت
    آناليز و مقايسه دامنه سايت
    تجزيه و تحليل دسته اي
    نوار ابزار سئو
  • مشتريان برجسته: ShoppersChoice.com, Blinds.com, Forbes.com

ابزار سئو سايت نوپرداز

نوپرداز سئو يك ابزار سئو ايراني مي باشد كه براي آناليز و بهبود رتبه سئو سايت شما توسط متخصصان شركت نوپرداز تهيه گرديده است. 

بررسي موقعيت كلمات كليدي، تجزيه و تحليل رقبا وب سايت شما، بررسي رتبه الكسا و MOZ، بررسي صفحه و جايگاه كلمات كليدي از جمله مهم ترين خدمات اين ابزار سئو مي باشد.

شركت نوپرداز با ارائه ابزار آناليز نوپرداز سئو اين امكان را فرآهم آورده است تا كاربران، مديران وب سايت ها و تمامي وب مسترها بتوانند به آساني و به صورت رايگان از ابزارهاي پيشرفته شركت نوپرداز براي آناليز وب سايت مد نظر خود بهره مند گردند.

ابزار سئو نوپرداز

 

امتیاز:
بازدید: 60
برچسب:
:
[ 1396/12/14  ] [ ۱۸ ] [ webweb ] [ ]
[ ]
.: Weblog Themes By bornablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
همه : 4266
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب